سامانه میخک

به اطلاع هموطنان گرامی می رساند با توجه به راه اندازی سامانه تایید اسناد کنسولی، میخک، از تاریخ اول اردیبهشت ماه 1395  تایید کلیه مدارک و کلیه گواهی های مربوط به امور دانشجویی، تسجیل اسناد پزشکی، تنظیم وکالتنامه و تصدیق امضا (اجازه خروج همسر و فرزندان، اقرار نامه، وصیتنامه و ....) از طریق این سامانه صورت می گیرد.ورت می گیرد.

مراجعان گرامی قبل از مراجعه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، به سامانه میخک به آدرس اینترنتی  www.mikhak.mfa.ir مراجعه و پس از ثبت نام، بارگذاری مدارک، پرکردن فرم الکترونیکی مربوطه و دریافت بارکد و کد رهگیری، جهت تایید نهایی به همراه:

1-اصل مدارک، گواهی ها و یا اسناد (در امور دانشجویی و پزشکی)

2-برگه حاوی بارکد و کد رهگیری (اخذ شده از سامانه میخک که در یک برگ A4چاپ می نمایند)

3-اصل گذرنامه (در خصوص وکالتنامه و تصدیق امضا، اصل شناسنامه و یا اصل کارت شناسایی ملی هم می تواند جایگزین گذرنامه باشد) به بخش کنسولی این سفارت مراجعه و تقاضای خویش را ارائه نمایند.

مدارک تایید شده توسط بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، پس از تایید بخش تایید اسناد وزارت امورخارجه در تهران، قابل ارایه در ادارات و مراکز  داخل کشور می باشند.

 

توجه فرمایید درخواست خدمات فوق صرفا از طریق سیستم میخک امکان پذیر است.

 

هموطنان گرامی می توانند در صورت نیاز با مراجعه به قسمت "فیلم کوتاه آموزشی" در سامانه میخک ، با چگونگی کار با سامانه خدمات کنسولی آشنا شوند.

 
لینک به فیلم آموزشی:

http://mikhak.mfa.ir/index.aspx?siteid=463&fkeyid=

&siteid=463&fkeyid=&siteid=40&fkeyid=&siteid=40&pageid=30463

کلید واژه: میخک، خدمات کنسولی